Podmiot wnoszący o wykreślenie wpisu z w/w rejestru składa:
- wniosek o wykreślenie wpisu z rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia,
- oryginał dowodu dokonania opłaty skarbowej za wydanie decyzji o wykreśleniu wpisu z rejestru w wysokości 10 zł lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem (przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu).
Opłatę skarbową za wydanie decyzji o wykreśleniu wpisu z rejestru w wysokości 10 zł należy wpłacić na rachunek:
Urząd Miasta Opola
45-015 Opole
Rynek - Ratusz
Bank Millennium SA
03 1160 2202 0000 0002 1515 3249
z dopiskiem: "opłata skarbowa za wydanie decyzji o wykreśleniu wpisu z rejestru"
Składanie wniosków o wpis, zmianę, wykreślenie z rejestru odbywa się wyłącznie w postaci elektronicznej z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego „praca.gov.pl”.
Uwaga! Podmiot wykreślony z CEIDG albo Krajowego Rejestru Sądowego podlega wykreśleniu z rejestru agencji zatrudnienia z urzędu w drodze czynności technicznej bez uprzedniego wszczynania postępowania administracyjnego.